X-MaX 300 - Nasze hobby to maxiskutery

Przejdź do treści

X-MaX 300

Poziom 16 > rok 2016
X-MAX 300
"Pożądaj tego, czego potrzebujesz"
- tak Yamaha reklamuje ten skuter.
Wszyscy staramy się zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym. Dlatego skuter X-MAX 300 ma moc, która sprawia, że codzienne sprawy stają się łatwiejsze i dużo przyjemniejsze.
Skuter jest wyposażony w przedni widelec typu motocyklowego, duże koła i kompaktowe nadwozie, co umożliwia zwinną, sportową jazdę i zapewnia komfort klasy biznesowej, a potężny i ekonomiczny silnik Blue Core gwarantuje osiągi, jakich potrzebujesz do sprawnej jazdy po mieście i weekendowych wypadów.
Sportowe nadwozie podkreślające czyste geny serii MAX, pojemny schowek pod siedzeniem mieszczący 2 kaski integralne i wiele innych rzeczy oraz systemy ABS i TCS jako elementy standardowego wyposażenia sprawiają, że skuter X-MAX 300 spełni wszystkie Twoje oczekiwania: MAKSIMUM radości z jazdy i MAKSIMUM praktyczności.



Patrząc na ten nowy skuter, nie dziw się, że wygląda znajomo — został zaprojektowany z wykorzystaniem czystych genów modelu TMAX! Dzięki podwójnym reflektorom LED i aerodynamicznej owiewce przechodzącej w lekko zakrzywione, przypominające bumerang panele boczne ten sportowy i dynamiczny styl modelu X-MAX 300 przywodzi na myśl kultowe maxi-skutery firmy Yamaha.



Duży schowek pod siedzeniem jest wyposażony w wewnętrzne oświetlenie LED i może pomieścić 2 kaski integralne i wiele innych rzeczy, co doskonale sprawdza się podczas codziennej jazdy po mieście. A jeśli chcesz pojeździć dla przyjemności, jest to idealne miejsce na przewożenie bagażu, począwszy od ubrań na zmianę i sprzętu sportowego, a skończywszy na wszystkim tym, czego potrzebujesz na piknik!



Model X-MAX 300 jest w standardzie wyposażony w system kontroli trakcji TCS. Ten zaawansowany system elektroniczny zapobiega utracie przyczepności przez tylne koło, redukując siłę napędową koła w przypadku wykrycia uślizgu — co daje kierowcy większą pewność prowadzenia i poczucie bezpieczeństwa na śliskich nawierzchniach.



Aby jeszcze bardziej ułatwić i uprzyjemnić codzienną obsługę, skuter wyposażony jest w bezkluczykowy system zapłonowy z kluczykiem Smart. Jeśli tylko masz przy sobie kluczyk Smart, możesz uruchomić skuter X-MAX 300, odblokować kierownicę, otworzyć siedzenie i uzyskać dostęp do zbiornika paliwa i przestrzeni bagażowej. Na wyposażeniu jest również system zdalnego sterowania umożliwiający zamykanie i lokalizowanie skutera jednym naciśnięciem przycisku.



Technologia Blue Core pomaga uzyskać więcej mocy, zużywając mniej paliwa. Silnik skutera X-MAX 300 wyposażony jest w zawory o zoptymalizowanym kształcie, kompaktową komorę spalania i dopracowany układ rozrządu. Dzięki temu w tym chłodzonym cieczą silniku o pojemności 300 cm³ udało się obniżyć straty mocy i zwiększyć wydajność, zapewniając lepsze osiągi i niższe zużycie paliwa!



Model X-MAX 300 jest wyposażony w gniazdo 12V umieszczone w lewym panelu przed kierowcą. Dzięki temu można w czasie jazdy ładować nawigację GPS lub inne urządzenia, co podnosi funkcjonalność skutera i sprawia, że ten nowy przedstawiciel rodziny MAX jest idealnym kompanem zarówno podczas jazdy po mieście, jak i na wycieczkach.



Inspirowany szybkim i mocnym modelem TMAX, skuter X-MAX 300 wyposażony jest w przedni widelec teleskopowy typu motocyklowego zapewniający komfort, łatwość prowadzenia i zwrotność. Ten profesjonalny widelec umożliwia duży skok przedniego koła, dzięki czemu doskonale pochłania nierówności i zapewnia stabilność i prowadzenie typowe dla motocykli.



Ten duży wielofunkcyjny zestaw wskaźników podkreśla jakość wykonania skutera i zapewnia dostęp do wielu cennych informacji. Oprócz dużych analogowych zegarów prędkościomierza i obrotomierza wyposażenie obejmuje wielofunkcyjny wyświetlacz LCD wyświetlający poziom paliwa, zegar, licznik podróży oraz wiele innych parametrów. Przełączanie funkcji jest naprawdę łatwe dzięki zamontowanemu na kierownicy przełącznikowi.



Pełne oświetlenie LED z przodu i z tyłu zapewnia doskonałą widoczność. Mocne reflektory LED emitują niezwykle jasną wiązkę, co przekłada się na lepszą widoczność drogi, a ponadto zużywają mniej energii, podnosząc tym samym wydajność pracy silnika. Skuter X-MAX 300 wyposażony jest w przednie i tylne światła pozycyjne LED, które sprawiają, że jest on dużo lepiej widoczny na drodze niż inne pojazdy.



Skuter X-MAX 300 został zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom zarówno jazdy miejskiej, jak i weekendowych wycieczek czy jazdy dla przyjemności. Aby zapewnić lepsze prowadzenie i doskonałą przyczepność, skuter wyposażony jest w dużej średnicy koła ze stopów lekkich, przednią oponę o wymiarach 120/70-15 i szeroką tylną oponę 140/70-14. Natomiast siłę hamowania zapewniają wyposażone w system ABS hamulce tarczowe o średnicy tarczy 267 mm z przodu i 240 mm z tyłu.



Szczegóły:
  • Sportowa i dynamiczna linia zachowująca charakter serii TMAX
  • Silnik Blue Core zapewniający wysokie osiągi i niskie zużycie paliwa
  • Motocyklowy przedni widelec poprawiający stabilność
  • System kontroli trakcji (TCS) zapewniający pewne prowadzenie
  • Bezkluczykowy system zapłonowy z kluczykiem Smart
  • Mocne i stylowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu
  • Duży schowek pod siedzeniem na 2 kaski integralne i nie tylko
  • Wielofunkcyjny panel wskaźników i przełącznik na kierownicy
  • Gniazdo 12V do zasilania i ładowania urządzeń
  • Duże koła zapewniające sportowe prowadzenie i stabilność
  • Przednie i tylne hamulce tarczowe z systemem ABS w standardzie
  • Najwyższej jakości siedzenie i elementy wykończenia


Silnik
Jednocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 4-zaworowy

Pojemność
292 cm3

Średnica x skok tłoka
70,0 mm x 75,9 mm

Stopień sprężania
10,9 : 1

Moc maksymalna
20,6 kW przy 7 250 obr./min

Maksymalny moment obrotowy
29,0 Nm przy 5 750 obr./min

Układ smarowania
Mokra miska olejowa

Układ paliwowy
Wtrysk paliwa

Układ zapłonu
TCI

Układ rozrusznika
Elektryczny

Skrzynia biegów
Automatyczna z pasem klinowym

Podwozie

Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy
Skok przedniego zawieszenia
110 mm

Układ tylnego zawieszenia
Wahaczowe
Skok tylnego zawieszenia
79 mm

Hamulec przedni
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 267 mm

Hamulec tylny
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm

Opona przednia
120/70-15

Opona tylna
140/70-14

Wymiary

Długość całkowita
2 185 mm

Szerokość całkowita
775 mm

Wysokość całkowita
1 415 mm (adjustable screen 1,465mm)

Wysokość siodełka
795 mm

Rozstaw osi
1 540 mm

Minimalny prześwit
135 mm

Waga w stanie gotowym do jazdy
179 kg

Pojemność zbiornika paliwa
13 litrów



więcej i za portalem www.yamaha-motor.eu
Wróć do spisu treści