MaxiSkutery.pl - Nasze hobby to maxiskutery

Przejdź do treści

SKUTERY YAMAHA NA SEZON 2016

Nasze hobby to maxiskutery
Opublikowany przez w Yamaha ·

15.11.2015
SKUTERY YAMAHA NA SEZON 2016


Gdy na początku nowego tysiąclecia Yamaha wypuściła na rynek oryginalnego TMAX-a, stworzyła całkiem nowy sektor maksi skuterów, na zawsze zmieniając oblicze rynku miejskich jednośladów o wysokich osiągach. Oferując ekscytujące przyśpieszenie i osiągi razem z precyzyjnym prowadzeniem, doskonałą ochroną przed wiatrem, imponującą funkcjonalnością i luksusową jakością, najnowsza generacja modeli TMAX przyciąga tysiące klientów z różnych środowisk. W 2016 roku gama skuterów TMAX poszerzy się o drugą edycję specjalną: TMAX LUX MAX. Zaprezentowany niedawno TMAX w pierwszej edycji specjalnej, TMAX IRON MAX, jest wyposażony w liczne modernizacje konstrukcyjne, a legendarny TMAX jest teraz dostępny w nowej wersji kolorystycznej.

SPORTOWE SKUTERY YAMAHA

Gdy na początku nowego tysiąclecia Yamaha wypuściła na rynek oryginalnego TMAX-a, stworzyła całkiem nowy sektor maksi skuterów, na zawsze zmieniając oblicze rynku miejskich jednośladów o wysokich osiągach.

Kto z branży mógł przewidzieć ogromny wzrost popytu na sportowe skutery Yamaha, jakiego doświadczył europejski rynek na przestrzeni ostatnich 15 lat? Obecnie TMAX należy do wiodących pod względem sprzedaży maksi skuterów, a na wielu rynkach jest wręcz numerem jeden.

Oferując ekscytujące przyśpieszenie i osiągi przy wysokich prędkościach razem z precyzyjnym prowadzeniem, doskonałą ochroną przed wiatrem, imponującą funkcjonalnością i luksusową jakością, najnowsza generacja modeli TMAX przyciąga tysiące klientów pochodzących z różnych środowisk – motocyklowych, samochodowych i skuterowych.

W 2016 roku gama skuterów TMAX poszerzy się o drugą edycję specjalną: TMAX LUX MAX. Zaprezentowany niedawno TMAX w pierwszej edycji specjalnej, TMAX IRON MAX, jest wyposażony w liczne modernizacje konstrukcyjne, a legendarny TMAX jest teraz dostępny w nowej wersji kolorystycznej.

Sukces edycji specjalnej skutera TMAX IRON MAX stanowił inspirację dla powstania modelu X-MAX LUX MAX, oferując wszystkim właścicielom skuterów Yamaha Sport możliwość posiadania tej limitowanej wersji specjalnej.

Zdobione kolorystyką Liquid Darkness i cieszące się wieloma dodatkowymi funkcjami modele TMAX IRON MAX i X-MAX IRON MAX zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach, którzy pragną tego, co najlepsze w wyglądzie skutera, w połączeniu ze sportowymi osiągami. Modele IRON MAX wnoszą wyrafinowanie i charyzmę do klasy sportowych skuterów Yamaha. W wyposażeniu standardowym TMAX IRON MAX oraz X-MAX IRON MAX we wszystkich trzech pojemnościach (400/250/125 cm3) znajduje się system ABS.

MAX NIGDY NIE OZNACZA DOŚĆ

NOWY TMAX LUX MAX: najwyższa forma maksi skutera

Za sprawą swego potężnego, dwucylindrowego, chłodzonego cieczą silnika o pojemności 530 cm3, lekkiej ramy z aluminiowego odlewu, pasa napędowego, wyrafinowanego podwozia i układów hamulcowych TMAX jest powszechnie uznany za najdoskonalszy maksi skuter o wysokich osiągach. Podczas swojej 15-letniej historii TMAX był poddawany stałym modyfikacjom i rozwojowi, a druga generacja najnowszej wersji przyciąga lojalnych i znających się na rzeczy właścicieli.

Posiadając liczne, ekskluzywne, wysokiej jakości wyposażenie, nowy TMAX LUX MAX jest jednym z najbardziej stylowych, prestiżowych i wyrafinowanych jednośladów dedykowanych doświadczonym klientom.

Nowy, błyszczący kolor Nimbus Grey podkreśla eleganckie, opływowe nadwozie, wiodącą w klasie maksi skuterów, zaawansowaną specyfikację i bezkonkurencyjną jakość tego pojazdu. Z myślą o luksusowej jeździe TMAX LUX MAX został wyposażony w nową kanapę oraz aluminiowe podnóżki, podczas gdy specjalne wykończenie deski rozdzielczej w połączeniu z emblematami LUX MAX na nadwoziu podkreśla wyrafinowany styl tego wyczynowego skutera i jego charakterystyczną, ekskluzywną prezencję.

TMAX IRON MAX: Zaktualizowany na sezon 2016

Po niezwykle udanej inauguracji TMAX-a IRON MAX w roku modelowym 2015, Yamaha udoskonaliła specyfikację i konstrukcję tego skutera na rok 2016. Nowością są m.in. złote obręcze kół i nowe, złote logo TMAX, które uzupełniają dotychczasowe zdobienia złotego widelca i pokryw hamulców. Nowością są także czarne panele boczne „boomerangi” oraz czarne wypełnienie przedniej owiewki.

Te nowe, ekskluzywne cechy stanowią kontynuację zmian wprowadzonych w 2015 roku, które objęły m.in. specjalną kanapę, nowe podnóżki i panel przyrządów, sprawiając, że TMAX IRON MAX jest jednym z najbardziej imponujących i pożądanych skuterów w gamie Yamahy.

TMAX: Nowa opcja kolorystyczna

To model, który zapoczątkował historię maksi skuterów - legendarny TMAX Yamahy co roku dominuje w rankingach sprzedaży w Europie.

Od 2016 roku ten pierwszy skuter w gamie Sport będzie dostępny w nowej wersji kolorystycznej - Blazing Grey.

GŁÓWNE WŁAŚCIWOŚCI GAMY MODELI TMAX

Wszechstronny pojazd do dojazdów, dalszych podróży i wycieczek
Potężny dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik rzędowy o pojemności 530 cm3
W pełni automatyczna przekładnia
Lekka rama z aluminiowego odlewu
Potężny moment obrotowy dla wyjątkowego przyśpieszenia
Zaawansowany, 41 mm przedni widelec typu upside down
Dwie 267 mm przednie tarcze z montowanymi radialnie zaciskami
282 mm tylny hamulec tarczowy
LED-owy reflektor główny
System inteligentnego kluczyka i standardowe gniazdo 12 V
Zaawansowana technologicznie deska rozdzielcza z dwoma analogowymi wskaźnikami i wyświetlaczem LCD
NOWE, EKSKLUZYWNE WŁAŚCIWOŚCI SKUTERA TMAX LUX MAX

Aluminiowe podnóżki
Specjalne siedzisko
Ekskluzywne wykończenie panelu liczników
Emblematy edycji specjalnej
Kolor Nimbus Grey
Specjalne logo z nazwą LUX MAX
Chromowane logo TMAX
EKSKLUZYWNE WŁAŚCIWOŚCI SKUTERA TMAX IRON MAX

Aluminiowe podnóżki
Specjalne siedzisko
Ekskluzywne wykończenie panelu liczników
Specjalne emblematy
Kolor Liquid Darkness
Złoty przedni widelec i pokrywy radialnych zacisków hamulcowych
Złote obręcze kół
Złote logo TMAX
                                        

MODELE SEGMENTU URBAN MOBILITY 2016

Przemieszczaj się. Żyj. Kochaj.

Aktualny rynek skuterów w Europie oferuje największy wybór, jaki dotychczas był dostępny – począwszy od bardziej popularnych producentów po mniej znane marki, a tak duża liczba dostępnych na rynku modeli może być przytłaczająca dla potencjalnych klientów, którzy planują zakup swojego pierwszego jednośladu.

W celu podkreślenia pełnego zrozumienia dla potrzeb klientów, Yamaha zgrupowała swoje skutery o pojemności 125 cm3 w nowy segment Urban Mobility.

Nazwa segmentu mówi sama za siebie i obejmuje modele dwu- oraz trzykołowe powyżej 50 cm3, które są przeznaczone głównie do jazdy na krótkich i średnich dystansach.

Większość modeli segmentu Urban Mobility, przeznaczona do codziennej komunikacji, jest napędzana 4-suwowymi, w pełni automatycznymi silnikami o pojemności 125 cm3, oferującymi żywiołowe osiągi i dużą ekonomię użytkowania. Dzięki polskiemu prawu zezwalającymi na ich prowadzenie na prawo jazdy kategorii B (posiadane od co najmniej trzech lat) te kompaktowe, zwinne i łatwe w obsłudze jednoślady stanowią niezwykle atrakcyjną alternatywę dla samochodów i transportu publicznego w miastach.

W szerokiej gamie modeli, na którą składają się skutery trzy- i dwukołowe, utrzymane w sportowym lub eleganckim stylu, w stosowanych lub żywiołowych kolorach, każdy nowy i doświadczony kierowca znajdzie pojazd spełniający jego indywidualne oczekiwania.


Urban Mobility: zmiana kolorystyki na sezon 2016

Tricity. Uwielbiam to, jak jeżdżę

Posiadający unikalne, trójkołowe podwozie, zaprojektowane, by zapewniać większe poczucie stabilności i pewności podczas jazdy, modny, innowacyjny Tricity jest sprytnym rozwiązaniem na miejskie korki.

Wprowadzony w drugiej połowie 2014 roku, ten przełomowy, trójkołowy skuter o pojemności silnika 125 cm3 został stworzony z myślą o osobach, które szukają alternatywy dla transportu publicznego, lecz jeszcze się nie zdecydowały na kupno konwencjonalnego skutera.

Tajemnicą, która stoi za przemyślaną konstrukcją Tricity, jest technologia pochylających się przednich kół, która zapewnia zwiększone poczucie stabilności podczas pokonywania zatłoczonych ulic. Nadwozie chroniące przed wiatrem, płaska podłoga i obszerne miejsce bagażowe czynią z Tricity praktyczną i rzeczywistą alternatywę dla autobusów, pociągów czy samochodów na krótkich trasach dojazdowych.

Oferujący niezwykle ekonomiczne zużycie paliwa i niskie koszty eksploatacji oraz przystępną cenę zakupu, przyjazny użytkownikom Tricity jest rozwiązaniem dla osób, które potrzebują pozytywnej zmiany w swoim stylu życia.

W 2016 roku Tricity będzie dostępny w nowej wersji kolorystycznej Velvet White.


Główne właściwości Tricity

Lekki, trójkołowy skuter miejski
Łatwy w użyciu pojazd na prawo jazdy kat. B
2 przednie koła zapewniają zwiększone poczucie stabilności
Ekonomiczny i przystępny cenowo
Żywiołowy i ekonomiczny 4-suwowy silnik o pojemności 125 cm3
Idealny dla nowych i doświadczonych kierowców skuterów
Blisko rozmieszczone przednie koła zapewniają dużą zwrotność
Nowoczesne, chroniące przed wiatrem nadwozie z przestrzenią bagażową
Lekki, kompaktowy i łatwy w prowadzeniu
Zunifikowany układ Hamulcowy (UBS) w wyposażeniu standardowym
Opcjonalna wersja z ABS
Nowa wersja kolorystyczna na 2016 rok

NMAX. Do codziennego użytku

Gama skuterów Yamahy Urban Mobility została powiększona latem 2015 o atrakcyjny sportowy NMAX dla początkujących kierowców, który łączy w sobie komfort klasy premium z dynamicznym wyglądem, żywiołowymi osiągami i niezwykłą oszczędnością paliwa.

W sercu tego pełnego wigoru, miejskiego podróżnika bije nowy, chłodzony cieczą silnik „Blue Core” o pojemności 125 cm3 , zawierający pierwszy system zmiennych faz rozrządu Variable Valve Actuation (VVA), jaki kiedykolwiek wykorzystano w skuterze marki Yamaha. Razem z udoskonalonymi ustawieniami wtrysku paliwa, innowacyjny system VVA dostarcza potężnego i liniowego przyspieszenia przy zaskakująco oszczędnym spalaniu wynoszącym 2,2 l. / 100 km (tryb WMTC).

Sportowe podwozie idealnie uzupełnia zaawansowany technologicznie silnik umieszczony w lekkiej ramie rurowej oraz zawieszenie z dwoma amortyzatorami, 13-calowymi kołami oraz 230-milimetrowymi tarczami hamulcowymi z przodu i z tyłu. Dwuosobowa, stopniowana kanapa zapewnia wysoki poziom komfortu, a potrójne reflektory LED, światło hamulca LED i oprzyrządowanie z wyświetlaczem LCD podkreślają specyfikację premium dostępną w przyjaznej cenie.

Główne właściwości NMAX-a

Miejski skuter klasy premium dla początkujących
Wysoka specyfikacja za konkurencyjną cenę
4-zaworowy, chłodzony cieczą silnik SOHC o pojemności 125 cm3
System zmiennych faz rozrządu (VVA) zapewniający dynamiczne przyspieszenie
Doskonała oszczędność paliwa: 2,2 l. / 100 km w trybie WMTC
Kompaktowe, sportowe podwozie
Doskonałe prowadzenie i zwrotność
ABS w wyposażeniu standardowym i tarcze hamulcowe 230 mm z przodu i z tyłu
Wygodna pozycja kierowcy i pasażera z przestronnym miejscem na nogi
Obszerny schowek na kask pod kanapą
Sportowe, aerodynamiczne nadwozie
13-calowe koła z 130 mm tylną oponą
LED-owe światła i przyrządy LCD
Gama dostępnych w Polsce skuterów Yamaha w segmencie Urban Mobility składa się z następujących modeli: Tricity, NMAX i D’elight.

Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości są dostępne na stronie www.press.yamaha-motor.pl.







Brak komentarzy


Wróć do spisu treści